Американският университет в България (АУБ) подготвя уникалния в България курс по Дизайн на услуги (Service Design) като част от Еxecutive МВА програмата на университета, който ще се проведе за първи път на 3 и 4 декември. Дисциплината Service Design се използва от най-прогресивните компании за създаването на иновативни, клиентски ориентирани услуги и цялостни преживявания и представлява нов за българския пазар подход към клиента. Професията Дизайнер на услуги (Service Designer) е една от професиите на бъдещето и задължителен елемент в арсенала на лидерите в дигиталните трансформации на бизнеса. Този курс ще се води от Елина Желева, изпълнителен директор и управител на Launchlabs Sofia.
Курсът Service Design ще бъде включен като свободно избираем в ЕМВА програмата на университета и ще предлага подробна и изчерпателна програма както за млади, така и за опитни професионалисти с интерес към тази вълнуваща нова област. Дизайнът на услугите води до създаването на иновативно клиентско изживяване и нови бизнес възможности. Следователно той е съчетание от много дизайнерски и бизнес методологии и е особено подходящ за професионалисти и лидери, които търсят смислено развитие в кариерата си и са готови да работят върху пресечната точка на различните дисциплини. Въпреки че няма официални изисквания кои специалисти е подходящо да изучават Service Design, хората с предишен опит в управлението на продукти и брандове, комуникациите, маркетинга, продажбите и бизнес развитието определено ще видят ползите от иновативната дисциплина. Курсистите ще получат практически опит във всички етапи от процеса на проектиране на услуги от откриване до дизайн, прототипиране и стартиране на нова услуга или редизайн на съществуваща в контекста на дигитализацията.
Елина Желева и нейният екип от Launchlabs Sofia ще имат удоволствието да водят избираемия курс Service Design. Елина е управляващ партньор и изпълнителен директор на Launchlabs Sofia – бизнес студио за редизайн с офиси в София и в цяла Европа. Тя има над тринадесет години опит в международното управление на проекти, финанси и бизнес развитие, преди да стартира своята компания през 2013 г. Оттогава тя успешно съчетава дизайна и бизнес дисциплините, за да създаде уникален подход за редизайн на услугите и да ги превърне в ориентирани към клиентите и иновативни преживявания. Работила е по мащабни организационни редизайн проекти на клиенти от цял свят, включително ING, Accenture, Telenor, Roche, H&M и Axel Springer. Елина притежава магистърска степен по индустриално инженерство и Executive MBA от най-големия френски университет – SKEMA, и е специализирала в областта на дизайна в Станфордския университет. Чрез своето образование Елина е намерила пресечните точки на технологиите, бизнеса и дизайна.
Курсът е отворен за външни участници с подходящ професионален опит. Желаещите да се запишат в първото издание на курса Service Design и да опознаят иновативната дисциплина лично могат да направят това на този линк.