Тази година, съобразено с въведените противоепидемични мерки в България, община Симитли е подготвила интересна и разнообразна празнична програма по повод коледно – новогодишните празници!
Празничните събития започват на 15 декември (сряда) от 17.30 часа на площад „Септември“ със запалване на коледните светлини. Баба Коледа и Снежанка ще ни разкажат специална „Зимна история“, след което ще посрещнем Дядо Коледа!
На 16 декември (четвъртък) от 10.00 до 17.00 часа в центъра на село Крупник, пред читалище „Владимир Маяковски“ ще се проведе благотворителен коледен базар „Аромата на Коледа“.
На 18 декември (събота) и на 19 декември (неделя) ще се проведе Четвъртото издание на детския коледен футболен турнир „Симитли къп 2021 г.“. Спортното събитие ще се провежда в Спортен комплекс „Симитли“.
На 19 декември (неделя), в района на село Крупник ше се проведе Първо издание на „Екстрийм Ендуро Крупник“.
На 21 декември (вторник) Общинска администрация – Симитли ще бъде посетена от малките коледарчета от Детска градина „Радост“.
В същия ден (21 декември) в село Крупник ще гостува Драматичен театър „Никола Вапцаров“ с премиера на представлението „Неволята“.
На 1 януари 2022 г. (събота) кукерите от община Симитли ще отбележат Сурва.
На 15 януари 2022 г. (събота) ще се състои 18-ото издание на фестивала „Симитлия – Древната земя на кукерите“.
В празничната ни програма са включени още: Традиционен коледен футболен турнир в памет на Иван Янчев, Операция „Коледно писмо“, организирана от Детска градина „Радост“, коледни тържества във всички групи и филиали на Детска градина „Радост“, коледни забави в трите училища в община Симитли – СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ – град Симитли, СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ – село Крупник и Обединено училище „Св. Паисий Хилендарски“ – село Долно Осеново, коледни инициативи във всички социални услуги, запалване на коледните светлини в селата, включени в състава на община Симитли.
Очаквайте допълнителна информация за тези и други коледно – новогодишни събития, които ще се проведат в град Симитли и селата в общината!